dimecres, 25 de març del 2009

"La primavera,la cabra altera"



El darrer cap de setmana el ramat va sortir a pasturar,la primavera motiva al sector animal i es van dispersar per anar a buscar les pastures més fresques.Uns per aquí,uns per allà,fent de les nostres.


Dissabte:lo tauró-cabrit(algún dia trovaré una foto d'aquesta espècie)vaig anar a Vilafranca a nadar el IX Trofeu Màster,els 200 lliures,prova complicada almenys per mi,em van anar bé,vaig millorar el meu temps.Com sempre,molt bon ambient i molt nivell,l'avi papallonista va tornar a fer el récord del mòn amb 100 pap.


Diumenge:les tres cabron....surten.La Maria tenia enveja del tauró i també va a Vilafranca,la diferència és que va fer 145km.amb 2000 de desnivell amb 5 hores i poc,Maria ja que tú no ho dius ho diré jo,jejeje.


La Mireia va anar a fer el cabra per Almatret,amb taja inclosa,ei,aquesta cabra té un problema seriós amb la beguda,com sempre,bon paper.


La Silvia i el tauró van fer una volta per la noguera,amb uns amics,una matinal betetera molt xula.


La gacela no sé que va fer,peró els rumors diuen que era per Almatret,esperem que es recuperi ràpid.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo no vull dir res però que sapigueu que Vilafranca del Penedes és la capital del vi i el cava....... ara entenc aquesta repentina urgencia per anar a vilafranca jajaja.... Ah, que jo vaig anar el finde anterior. Doncs sí, però jo anava sense l'excusa de fer esport, reconec la meva dependencia de l'alcohol i la bona gent.

Tauro la piscina tenia aigua o tenia algún "caldo" o espumós??
Felicitats per la competició i per el personal best (PB) ja veus m'he tornat un friki i ja no dic millor temps personal.
Maria uffff tia fer 145kms ets una crack!!! ara que sapiguent el avituallament del final jo també hauria arribat jujuju
Silvia Ja no em crec res de la teva lesió a l'espatlla (és broma), vaya ruta el diumenge.
Mireia Felicitats per lo bé que t'ho vas passar pedalant....un any qui t'ho havia de dir... ah és veritat el Santi t'ho deia.
Santi Autocomentari....ufff que malament que estic i lo que m'agrada escriure. Xaval ja pots deixar-te de marikonades amb la mà i demes excuses barates i apretar el cul que aquesta gent et fotran fora del ramat de cabres i cabrits.

Salut

Maria ha dit...

Jo també faré com lo Santi, que això dels comentaris personalitzats mola... i a més és tot un pro, caldrà seguir-ne l'exemple!!!

Tauró-cabrit: molt bo el títol, molt bona la foto, molts bons els acudits... llàstima que no ho facis més sovint!!! Ah, i jo no havia dit res perquè sabia que tu escriuries alguna cosa aquests dies i... no m'agrada que em robin el protagonisme, jajaja!

Santi: sísí, lo malament que estic, però jo ja he sentit que ja agafes fàcilment uns ritmes gacelo-frenètics... tu mateix ho dius, prou queixar-se!!!

Sílvia: ara torna a ser l'espatlla? Això vol dir que el genoll ja està bé? i el coll? Vigila, que avui és dijous!!!

Mirieia: a la Mireia casi que no li escric res, que segur que això no ho mira mai...

... em deixo a algú???

Anònim ha dit...

eiii noiiis!!! ja no hem queixaré més de les meves lesions...jooo.
no puc estar a casa esperant kurtint-me sense fer res....
VOLEU PARAR DE ENTRENAR TANT Y DEIXAR-ME RECUPERAR TREANQUILAMENT?? jo com sou tot per vatres...EGOISTES!
la cabreta fotudeta.