diumenge, 3 de maig del 2009

Aportació de dades taurocabritals:

Complementant els numeros de la cabreta Maria,certament impresionants,

passaré a exposar els meus:

AIGUA

Desnivel acumulat a la piscina:no tinc aparell per medir aquesta dada.

Mitja de glops d'aigua per sessió:1 cada 150metres.

Impactes frontals amb objectes que floten:normalment cada mitja hora.

Mitja de canvis de carrer:3 per sessió.
Viratges fustrats per invasió de carrer:uns cuants.
Nºde cops rebuts per trovarme algú que ve de cara:1 per sessió.

CORRER:

Total Km.recorreguts:mmm...ejem....(no he corregut,vale!)
Mitja:lenta,molt lenta.
Mitja de vegades que només hi ha un toll d'aigua i el meu peu ha fet xoff:sempre!!!!!(estic content)
BICICLETA CARRETERA:
Una mica menys que la Maria i sempre a roda.
BTT:
Nºde sortides que he sortit net com un pincellet i he tornat fet un cristo:100%
Nºde vegades que se m'han enbafat les ulleres al finalitzar una rampa:100%
Bé,ja sé que son difícils de superar,però agafeu les dades com un repte i motiveu-vos a superarles.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Per fi et puc guanyar en algo relacionat a la piscina.
Jo calculo que he fet uns quants metres positius i negatius....és lo que té nedar tan lent que acabes visitant el fons de la piscina.......per cert allí abaix hi ha una fauna ufff l'altre dia quasi em quedo allí enganxat.
Lo de xocar amb objectes gegants que son arrossegts per la corrent....no vull sapiguer lo dur que deu ser xocar contra un tauró a ritme de series jajaja

Salut

Anònim ha dit...

Santi,compte amb la vida subacuàtica de la piscina,a mi em van caure unes ulleres i ja no les e trovat...