dijous, 28 de maig del 2009

Com una cabra!

Ja teniu raó, ja... estic com una cabra!!!
.
I és que a qui se li acut anar a fer una marxa de 200km sense haver tocat la bici en les 3 últimes setmanes??? A la cabreta foteta, a qui havia de ser, sinó!!!
.
Però... pensant-ho bé... i per què no??? I lo bé que m'ho passaré!!! Bé, això millor ho deixo per quan ho hagi viscut...
.
Avui només volia contar-vos en què ha consistit la meva posta a punt: viatget a Menorca... sol, platja, menjar, beure... i poc dormir!!! D'això se'n diu un entrenament disciplinat, jujujuuuu!!!
.


.
.... morituri us saluta....

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Collons que bona pinta té el teu finde!!! entrenament disciplinat ja ho pots dir, fins i tot has fet uns dies de tapering per assimilar els entrenos fets i desconnectar de tanta bici jujuju
Respecte a qui se li acut d'anar a fer una marxa de 200km sense tocar la bici???? doncs a tu, a qui sino.
Ens veiem a la carretera CRACK que ets una CRACK!!!

Anònim ha dit...

ei..aquestos entrenos son los que més m'agraden...jo faré com tú, a veure si milloro algo..jejej.
per fer 200klm hem fa falta tot el dia...i part de l'altre, uffff!
KURTIDAAAA!!