dissabte, 2 de maig del 2009

Una de números ( ...com m'agrada, jujuu!!)

Senyors, s'ha acabat el mes i ja va sent hora de fer-ne un balanç numèric...

En primer lloc, demanar disculpes per si les dades que escric no són del tot precises. Ho sento, no tinc un aparell d'aquestos que ho analitzen tot (bé, en realitat, alguna coseta tinc, però no li faig gaire cas...), així que he hagut de confiar en la meva memòria recorrer al tradicional recompte manual...


Bé, no us faig esperar més, aquí van les xifres bàsiques del mes... OJO! No us espanteu, que estic que em surto!!!


  • Nº d'hores treballades: 170 aprox.
  • Nº de sortides en bici: 7
  • Nº de sortides a córrer: unes quantes més, no ho negaré...
  • Desnivell promig acumulat : 0 m (positiu i negatiu, eh, que quedi clar!!)
  • Velocitat màxima assollida: bufff, no recordo... però anavem molt i molt ràpid!!!
  • Consum màxim de xocolata: sóc tan addicta que ja no controlo la quantitat, però la data i el lloc els recordo perfercament... el diumenge 19 per terres de la Segarra i el Solsonès

  • Percentatge de dies ennuvolats que he sortit a fer algo i ha acabat ploient: 100%
  • Percentatge de dies que he estat a Benasque i ha nevat: 100%

Bé, amb això crec que ja us aneu fent una idea... Podria seguir amb altres xifres secundàries, com els 620 km totals, o els 8250 m de desnivell total... però no crec que interessin a gaire gent. Si algú vol més dades ja preguntarà...

Suma y sigue!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Maria!!!!!soc el tauró,ets la repera,molt bo,quin fart de riure.

Unknown ha dit...

Jo no fico les meves dades que encara estic intentant desxifrar les dades dels aparells que porto....maleits trastos!!!
Quan ho aconsegueixi com m'agafara una depressió per veure que he fet 1 o estirant molt 2 kms doncs suposo que passarè de dir-ho i guardarè les meves miseries per mi mateix.
Maria ets una Crack!!! ja estic desitjant que sigui 31 de maig.

Salut