dimarts, 19 de maig del 2009

Gran obsequi

Divendres nit va tenir lloc al Palau Sant Jordi el tradicional sopar del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, en commemoració de la diada del seu patró Santo Domingo de la Calzada.

Igual que tots els companys de la meva promoció, vaig anar-hi encantada per recollir el casc de nova col·legiada. La gran sorpresa va ser, però, l'altre regal amb què ens van obsequiar a tots els assistents. De fet, es podia elegir entre dues opcions:
  • un pòster d'un plànol gairebé inèdit de l'il·lustre urbanista Ildefons Cerdà

  • una totxana de xocolata de dimensions considerables amb la forma de les rajoles típiques de l'eixample

Com podreu imaginar, no vaig tenir cap mena de dubte...

... el pòster que se'l quedin uns altres, jujujuuuuuuu!!!!


I dissabte, casi sense dormir, i mentre d'altres pedalaven i trepaven muntanyes sense parar, la cabreta servidora a treballar... el món és injust!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Cabreta, on em tinc que apuntar per fer aquest curset de senders, tolls i portets???? jo per aquesta cacho xocolatina faig lo que convingui jajaja
Per cert el casc és de xocolata blanca??? ummmmm
I sí, el món és molt injust i a mi també em va tocar ANAR a currar.
Per cert vaya finde de festa i currar!!!

Cabres i cabrits disfruteu del solet

Anònim ha dit...

eiii..jejej.
quina rajola de xocolate!! jooo.
com et coneixen...ehhh?
bueno, no se si et coneixen gaire, ja que la mida del casco, no se si es la teva....jejej.
bueno ja vindran altres caps de setmana....records kurtida.
silvia